jag har inget mer än mina tankar.

Puh!
 
Haft en rätt stressig dag på jobbet, men jag tror att det beror på vädret, och flängt runt hit och dit och varit oerhört trött och seg i kroppen. Och högerarmen har börjat göra ont också, det strålar liksom från handen upp till axeln och nacken.. Inte bra inte bra. Sen har jag ju också fått ett stort fet blåmärke på ovansidan av handen så det gör jätteont om jag råkar "klämma" lite för hårt på den, men jag överlever väl. Haha, mitt nya "motto"; det dör jag inte av! Säger så till typ alla när de frågar hur knäna mår! 
När jag kom hem så var jag ivrig att se om jag fått något svar på mitt lite "arga" meddelande till drezz ang. mina shorts som jag beställde förra veckan och som inte fanns i lager, och visst så hade jag ett svar där! Och förstå vad glad jag blev när jag läste att som plåster på såren kan jag till och med få shortsen gratis! Åh, helt otroligt va snällt. Man brukar ju få "fri frakt" eller så om man beställer på vissa andra sidor så jag blev mäkta förvånad när jag läste att jag kunde få dem gratis! Nu vet jag vart jag ska beställa mina kläder i framtiden! 
Är så nöjd, även om de varit en del problem, men detta var verkligen ett plåster på såret!

                                    De verkar vara väldigt snälla så jag rekomenderar er
                          att kolla på deras grejer, drezz.se, för de har mycket snygga grejer!
 
Igår så inledde jag min planerade "veckostäddag". Tror jag blivit tokig av att ha allting planerat på jobbet haha. Men kan ju testa att ha en städdag så mitt rum slipper bli så jäkla dammigt och äckligt, får se hur länge det håller haha! Men i alla fall så blev det ordentligt städat igår kväll så idag är det fräscht och fint. Gjorde om lite på skrivbordet också för jag tyckte det var så fult och rörigt innan.. Men jag har ju större planer på hur jag skulle vilja ha det möblerat, men mamma vill inte lyssna.. Haha, undra varför!
 
Nu ska jag dricka upp mitt te och vänta på att alvedonen hjälper mot axeln och sedan gå en promenad med Amanda! Känner att jag vill röra på mig även om jag har svullna knän, men får väl ta det lugnt och inte pressa mig för hårt! Får helt enkekt se hur det känns. 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)