Hårexperten, tack!

Hårexperten, den här är till dig! 


Ta ingen skit!

Kommentarer


din bäjb hårexperten

yesbox, jag är på rea, inte så många som vill ha mig. men vad jag har fattat det som är det inte så många som vill ha dig heller, du blev ju rätt.. hmm, säger det inte ens. men, nog med det här "personliga", tycker bara du uppvisar en enorm dubbelmoral när du har börjat med risinolja och samtidigt bleker håret, makes no sense. mvh din sötis


Men HAHA, vem är den där ''hårexperten'' egentligen? Det gör verkligen min dag att sitta och läsa alla kommentarer den skrivit! Så otroligt skrattretande! HAHA!



Tycker din videoblogg var riiiktigt awesome! :D


ta mig inte fel nu sara, men jag tycker att du verkar ju visst bry dig om det "hårexperten" skrev eftersom du har gjort ett 6 minuters videoinlägg och 2 inlägg om det :)

Bli inte skitsur på mig nu för det.


sv: du behöver ju inte bli arg på mig? Tror du att det är jag som har skrivit det eller? x)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)