Myspys och nyårslöfte!

Äsch nu ska jag göra popcorn, slänga i hårinpackning i håret och sen slänga mig ner i sängen för Pewdie är äntligen tillbaka och har gjort en ny video!! YAY! Är jag knäpp om jag får abstinens när han inte gjort videos...? haha!

Och ang mitt hår... Blir knasig på det! Ena dagen kan det vara helt ostyrligt och inte alls sammarbeta och så känns det istället jätteslitet, men andra dagen så är det jättelent, ser långt ut och känns inte alls som att det behöver en klippning??? Idag är en av de senaste. Det känns lättelångt och topparna är inte alls torra eller slitna. Varför kan det bara inte vara såhär hela tiden, haha? Då hade jag inte behövt klippa det på ett tag till och då skulle det bli ännu länge (no shit) och då hade jag kanske kunnat få låångt fint hår, kanske till sommaren! Men nu har jag i alla fall bestämt mig! Till sommaren ska jag ha fått ganska långt hår, jag ska i alla fall försöka! Jag ska vårda det och ta hand om det, inte platta, föna eller använda annan sorts värme på håret (fast just nu använder jag typ det max en gång i månaden ungefär) låta det lufttorka och inte färga, försöka, så mycket på håret! Till sommaren kommer jag kanske ha relativt långt, vågigt och ljusblondt hår! Det vill säga om jag håller detta och om vädret är fint så håret blir sådär ljusblont och fint! Håller tummarna nu, haha, men jag har ju typ ett halvår på mig!

Det här håret vill jag ha igen, oklokt av mig att klippa av det.. Det behövdes nog inte ens, men jag kände väl för någon sorts förändring...

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)