men det här kan jag aldrig slingra mig ur..

Hejsan allihopa!

Nu har jag inte bloggat på två dagar (?) och det är ju för att jag inte varit hemma! Men det tänkte jag skriva om lite senare för jag ska snart plocka lite på mitt rum och sedan läsa min kära bok! Har på den senaste tiden blivit helt Harry Potter-galen sen jag började läsa ettan nu förra veckan tror jag det var. Är så sugen på att se alla filmerna men vill läsa böckerna först för det var ett tag sen jag såg filmerna, och det blir ju lite som en "överraskning" då jag inte minns vissa saker. 
Funderar också på att spela lite Harry Potter också, haha, har ju fången från Azkaban på PS2! 
Kan ialla fall berätta att min väldigt efterlängtade kläder äntligen har kommit! Hämtade dem på preem idag och bokstavligt talat slet upp paketet hemma hos Hanna (sov där men kommer till det lite senare idag somsagt). Dock så var det bara de två shortsen och mitt linne som låg däri men cardiganen skulle bli lite sen och sen fick jag mina tights på posten hemma istället! De ena par shortsen satt som gjutet nästan men de ena måste jag träna lite för att komma i om jag säger så haha! Det var midjan som fått sig lite för mycket av det goda och växt några cm haha. Men inga problem eftersom jag ska råträna de två veckor framöver (inte för att jag kommer rasa i cm, det vet jag ju, men ni fattar) haha. Annars så har jag ju typ ett år på mig att träna, och då har jag ju i alla fall två par shorts och sen ett par i "reserv" eller vad jag ska kalla det. Allt annat satt också bra och jag är så nöjd! Längtar tills min cardigan kommer också så jag har allting, men jag klarar av att vänta ett tag till i alla fall. kan visa bilder på mina kläder senare! 
 
Men vi hörs lite senare ikväll! kramkram
 

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)