I'm free, free fallin'.

Har jobbat hela dagen på agilitytävling, därför det varit så tyst här! Gick upp klockan kvart över sju och var därborta ca tio över åtta. Allt började klockan tjugo över tio och sedan rullade dagen på. Jag var hinderfix för första gången på lääänge och det var rätt skönt med tanke på mina fötter och knäna. Dock på slutet så hade jag så ont i magen så jag inte visste vart jag skulle ta vägen men hade Adam och Hanna som hjälpte mig!
Nu ligger jag nerbäddad från topp till tå i myskläder och en kopp te och värmekudde på magen, ska kolla på Pewdiepie och sen kanske mysa med Adam och kolla på film och äta ostbågar (det är ju faktiskt lördag..) men sedan lägga mig liite tidigare än igår, fast måste ju se Spartacus klockan elva i alla fall! Imorgon blir det upp igen och lite tidigare också, halv åtta. Yesyes. 
 
Ha en bra kväll!

Lånad bild från Tumblr, tyckte den var så söt!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)