Välkommen tillbaka till verkligheten..

Hard workwork.

Eller ja... Skulle vara bra men händer inte i mitt fall.. Jag ligger i sängen och har nyss käkat lite "frulle" som vissa ville kalla det för något år sedan. Tycker dock det är väldigt fult, men var tvungen att skriva det i alla fall en gång i mitt liv! 
Vart var jag?? Just ja. Hade glömt att stänga av alarmet jag hade i Sälen så klockan ringde klockan 08.30, men när jag hörde regnet mot fönstret så vände jag bara på mig och somnade om. Så jag vaknade för typ en timme sedan. Perfekt att komma hem till regn.. Suck.

Idag skulle jag behöva göra allt skolarbete som jag inte riktigt gjorde i Sälen.. Men får väl se hur mycket jag orkar.. Kanske tar mig lite paj som min kära syster gjorde igår när vi kom hem och kolla på lite Pewdiepie videos (har ju rätt många att kolla på om ni minns?) och börjar kanske med skolarbetena runt ett/halv två? Så har jag fått gjort lite vad jag vill. 
Känns lite drygt när jag tänker på att det är skola imorgon.. Men positivt att jag får träffa Ellenpellen! Sen har vi ju nationella på tisdag och torsdag om jag inte minns fel. Känns ju sådääär om jag ska vara ärlig.
Men nu ska jag väl dra in på Youtube och kolla hur mycket jag har att se framemot!
TTUS ;)



Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)