Och dagens ros går till........!

Jag kom på en sak, för egentligen typ några veckor sen, att det är så jäkla gulligt med unga killar som är pappor! Inte då som de flesta på Teen mom som bara vill festa och skiter i barnet, utan de som verkligen går in i papparollen! 
Kom att tänka på detta då jag en dag såg en kille, inte många år äldre än mig, gå och hålla en liten pojke på 2-4 år i handen vid bankomaten. Jag är medveten om att det kan ha varit hans bror, kusin, kusinbarn, kompisbarn, randombarn osv.
Och jag tyckte bara att det var så otroligt fint att se! Killen var ju inte direkt ful heller, hehe, men jag fick en liten tår i ögat och tänkte på de två hela vägen hem!
Sen för kanske någon månad sedan så såg jag och några kompisar en ung (inte så tokig han heller) kille i våran ålder gå och hålla en runt 8-12 årig kille med Down syndrome i handen! Det var också ett så otroligt fint ögonblick och alla tre satt där med händerna på hjärtat och tårar i ögonen!
Dagens ros till er alla!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)