Nämen sara, har du gått och blivit lite nyttig?!

Hejsan.
Mår inte riktigt 100 idag.. Vaknade med huvudvärk och ont i nära hela kroppen.. Så Har legat i soffan och kollat på tv hela förmiddagen och nu. 
Har fått dille på keso och åt bara det igår (Ni som följer mig på Instagram såg min lunchbild, haha) speciellt på knäckemacka och blandat med blåbär. Det kan jag riktigt rekomendera, supergott! Men tyvärr så är all keso slut och jag har inte riktigt orken att dra mig iväg till affären så käkar sallad idag! Den har bara det vanliga, sallad, tomat, gurka, paprika och sen lite dressing på. Och jag dricker vatten till det även om jag hatar vårat vatten, usch! 

När jag har ätit upp min nyttiga lunch och fått i mig en kopp kaffe så ska jag nog gå ner på mitt rum (Som förresten är huuur stökigt som helst och inget står där det ska) och måla en till gång på min byrå, som ska bli vit. Skulle vilja måla klart andra väggen men färgen tog slut igår och det suger lite. Älskar att måla! En vägg är helt klar och det blir superfint och ljust! Åh, kan inte vänta tills alla väggar är målade och jag kan börja ställa iordning allt igen. GAH!
Behöver dra med mamma till Rusta och köpa mer färg och handtag till den där byråsaken. Skulle ju helst vilja åka idag, men de är inte hemma och tror inte de är så sugna på att åka igen när de kommer tillbaka. Typiskt!

På Måndag är det valborg men John Bauer har inte studiedag.. Men jag har ändå inga planer så spelar inte så stor roll för mig!
Har ni några planer för valborg? :)

Kommentarer


Fin blogg! Ta gärna en titt på min blogg, och släng in en kommentar :)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)