Work

Hejsan allihopa!
Lite tomt med inlägg här, men det är full rulle i skolan och sen nu när jag är på dubbelt så många träningar typ..! Det blir inte så mycket tid för blogg och så, men ni får helt enkelt hålla ut och jag hoppas att ni stannar kvar på bloggen?! För vad skulle min blogg vara utan er mina kära läsare? :)
Just nu ligger ja i sängen och är sådär svettig och najsig! Kom nyss hem efter min adnra innomhusfotbolls träning! Wihoo typ :) Fetans taggad på innomhus nu! Nu kör vi gärnet typ, haha ;)   Fast jag känner nu att jag måste stretcha mitt lår annars får jag nog kramp imorgon på ultimate träningen :o Efter det står duschen på schemat och till sist lite mat och sängen. Inte helt fel liiksom.
Imorgon väntar först skola och sen som sagt träning! Apropå det så måste jag packa väska eftersom jag drar till Hanna när jag kommit från bussen, på dirren alltså.
Aja, sovgott alla söta läsare, puss!
Fin bild jag gjorde när vi väntade på idrotten..!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)