What a mess

Hej.
Efter en riktigt jobbig dag med först massa i skolan sen när man kommer hem så blir det att dra iväg till veterinären med en kattunge med skadat öga (trodde vi men det visade sig vara ett sår i ögonvrån lyckligtvis!).. Så nu känner jag mig alldeles tung i huvudet och känner mig helt slut totalt.. Så nu ska jag bara ligga i sängen, kolla på film på tvn, dricka cola och ta det lugnt. 
Imorgon är det match och det ska bli spännande att se hur det går.

Förlåt för ett rättså emo inlägg, men jag har haft en stressig och jobbig dag. 
Förresten så mår Tiger bra just nu, lite groggy efter veterinärsbesöket men han kan se med ögat så det är bra. Han ska få lite ögondroppar och så morgon och kväll tror jag det var, så får vi hålla tummarna för att han blir helt frisk och kry om några veckor eller så! <3
Min hjälte

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)