Somebody like you

Hejhej! :) 
Snart ska jag packa lite träningsgrejer och sen bär det vidare till Daniella för att spela lite sims och ikväll träna! Dans aerobic som jag nämnde igår tror jag det var?
Idag hade jag ju matteprov, och det gick faktiskt bättre än jag trodde att det skulle gå! Nu håller jag tummarna till nästa vecka att jag fått godkänt eller e som det heter nu.. Eller varför inte typ c?! Jaja, jag blir glad över vilket betyg jag än får (fast inte F dårå..) Men Markus (min lärare) sa att det såg bra ut, så det är ju bra i alla fall. Sen direkt när provet var slut så fick vi åka hem. Jag blev klar tyå 10.12 tror jag, hehe, så då tog jag bussen in till rese och gick sedan till HM där Sarah väntade. Då gick vi och kollade i någon affär och drog sen till donken, haha donken, och käkade lite för vi var hungrida som lejon! :) När vi var klara gick vi till konserthuset och lata som vi är så tog vi bussen till rese igen där vi gick på våra tåg och åkte hem! Nu hemma har jag bara suttit i sängen och lyssant sönder Somebody like you med Adele! MEn nu ska jag då packa och byta om från mina skolkläder och dra mig till daniella!
Vi hörs kanske ikväll om det inte blir allt för sent efter dans aerobicen, hejdå!
Gulliiiiiiigt





Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)