torsdags ledighet!

Tjenamors!
Har precis tagit på mig kläder och fixat mig lite för klockan två ska jag jobba. Rätt najs att tjäna lite extra cash när man inte får så mycket i månadspeng.. Förstår inte riktigt hur de ska tro att jag ska klara mig på det jag får..? Jag vet redan typ vad jag ska göra med pengarna hehe.. Är ju skyldig Adam 200 så lite det måste jag betala tillbaka! Sen måste jag ha Alice's Madness returns!! Nej jag tänker inte ladda ner det för jag vill stå i affären med spelet i mina händer och bara känna AAAAAH! Men jag vet inte alls hur mycket jag får, blir nöjd för vad som helst nästan.
Snart måste jag åka, så nu ska jag borsta tänderna och kanse kamma mig lite.. 

Vad tycker ni förresten om att The Cinnamon Challenge ska vara ett uppdrag??


heho

Kommentarer


åh, gör inte The Cinnamon Challenge, du kommer må så jävla dåligt!!!


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)