Tidig måndagmorgon!

Godmorgon!

Helt sjukt att jag är vaken vid den här tiden! Annars brukar jag ligga som en död fisk i sängen och halvt sova/kolla på tv vid den här tiden..! Men nu har jag varmvattnet på och mackorna är framplockade och jag är inte så trött. Ganska pigg faktiskt! Kanske för att jag somnade runt halv elva igår istället för halv ett som jag brukar på vardagarna.. Inte så bra kanske hehe, märks ju i skolan att man inte sovit så länge. Fast jag brukar bli lite piggare när jag sover i bussen, men på senare dagar så har jag knappt orkat hålla mig vaken på bussen när det är bara någon minut till min hållplats. 
Idag går vi ju bara halvdag, och sen ska Daniella med mig hem. Vet itne riktigt vad vi ska göra men det blir väl att sitta vid datorn! Haha, som vanligt. Och ikväll ska vi på träning, fotboll den här gången. Har inte tränat fotboll på flera veckor då jag varit sjuk och sen var jag ju på pappas jobb förra veckan. Träningarna på söndagarna hinner jag knappt med då jag har en del saker att göra och så har jag ju ultimate också.. Så blir inte så mycket fotboll som jag skulle vilja.. 

Haha kollar på Richard Scarys äventyrsvärld, och Christoffer Columbus är en älg! För kul och nostalgiskt program!
Nu ska jag gå och fixa min frukost, ha en bra dag!314319_190243851052669_133747130035675_422842_1196880438_n_large

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)