Färdig för natten!

Åh, tog mig en riktig dusch så nu är jag ren och fräsch från topp till tå! Klippte och målade naglarna och sen smörjde jag in mig med babyolja! Så nu är jag superlen och känner mig bara väldigt fräsch! Ska borsta tänderna snart och lägga mig i sängen. Har börjat lägga mig lite tidigare på kvällarna för att må bättre, märktes verkligen när man var vaken till ca 1-2 för några veckor sen.. Inte det bästa när man har en del att göra i skolan.. Men nu ska det bli ändring! Men ikväll blir det nog att kolla klart på filmen som går på 6:an (om jag nu orkar vara vaken tills dess haha!) för imorgon får jag lite sovmorgon då jag ska till tandläkaren. Så jag hinner se julkalendern! Weho. När julkalendern börjar så känns det att det snart är jul. Saknar ju bara snön, men den kommer säkert på söndag. För då fyller Amanda 18 bast! Och hon får alltid snö på sin födelsedag ;) Jag kan i alla fall inte komma ihåg någon som det inte varit snö. Känner att det är dags för snö nu när det är första december imorgon! Shit vad det här året gått fort! Känns som igår jag var hos Sofie på nyår och spelade massa mariokart. Känns som att det var igår jag slutade nian. Känns som igår jag började gymnasiet! Ja, tiden går fort när man har roligt!
Håll tummarna för att jag inte har några hål imorgon, Sov gott!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)