500 spänn rikare!

Sen var det ju så att man var skyldig lillebror 200 utav dom, men endå har ju pengar på kortet! 

SKA NOG KOLLA EFTER ALICE'S MADNESS IMORGON EFTER SKOLAN OM JAG HINNER! ANNARS BESTÄLLER JAG DET NOG PÅ CDON.COM

Åh älskar att ha pengar! Man kan göra så jävla mycket då, sjukt härligkänsla. Städade i 4h så nu är jag rätt slut i både ryg goch armar. Träningsvärk imorgon?? Passar perfekt när man ska köra volleyboll på idrotten! 
Ska nog snart hoppa in en sväng i duschen men jag tror jag ska ta mig en kopp kaffe först. Tror jag blivit kaffeberoende.. Dricker upp till 8 koppar per dag och är skakig när jag inte druckit kaffe.. Inte så bra kanske, så jag läste hur många koppar man var tvungen att dricka för att det ska bli farligt men det var runt 100 och det är ju ett par koppar mer än jag dricker! Men jag ska försöka dra ner på kaffet.. Måste...
Jag har fortfarande inte städat mitt rum och känner verkligen inte för det hehe ;)
Blir förresten galen snart om jag inte köper spelet! Kaffeberoende, spelberoende galenpök? Låter ju inte så roligt, men sån är jag jjust nu!
Nu måste jag göra mig en rykande kopp med kärlek! (kaffe för er som inte förstod..)

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)