when you say nothing at all

Hejsan!
Idag slutade vi tolv, så jag kom hem tidigt och det var riktigt skönt. När jag kom hem så drog jag på tvn och har suttit där hela tiden sen dess, och det gör jag utan skuldkänslor eftersom jag inte har några läxor att göra! Fast jag har prov på måndag men det tar jag imorgon för idag orkar jag inte göra någontin! Men jag ska snart åka och hjälpa min morfar och mormor att släppa ut kossorna. (fast det hade ju inte gjort något om jag slapp, menmen..) Och sen har mitt lag match men jag är inte med eftersom min hals blivit sämre igen.. åååh.

Jag hade tänkt att om jag hinner (och datorn inte krånglar så himla mycket) så kanske jag kan ladda upp lite spanien bilder! Okej, nu ska jag fixa lite till

Hejsvejs!


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)