ber om ursäkt..

att min blogg stått tom ett tag.. Jag har varit i Spanien i en vecka och sen har jag haft fullt upp med skolan och allt så det har inte blivit så mycket tid över till bloggandet... Jag hoppas och tror att bilderna från spanien kommer upp inom kort, annars blir det väl senare när läget är lugnare.. Just nu iaf så sitter jag och dricker kaffe och ska egentligen göra matte (eftersom jag har andra nationella provet i matte imorgon!) men tog en liten paus eftersom hjärnan inte fungerade riktigt som jag ville.. Jag fick reda av min lärare igår att det inte gick så bra på det förra provet så detta måste gå lite bättre om jag ska bli godkänd.. fuck.. IG i matte är jag inte direkt så sugen på nu.. Sen imorgon är det ju lite mer speciellt, jo jag ska bleka mina tänder äntligen!! Så jag hoppas att mina tänder blir finare än de är nu (jag har väldigt svårt att le på kort eller visa dem för mina vänner) Och på fredag ska vi ha simprov i Linde och det är ju kul är jag inte har någon bikini.. Det blir väl sportbh igen..

Sen är det ju snart avslutning och bal! Jag köpte min klänning i måndags när vi nior åkte dit och kollade på riksdagen m.m. Den är vit och rätt så tajt, så träna träna för min del, haha!  Sen har jag match idag vid 5 tror jag. Hoppas på vinst ju men man vet aldrig. Förresten så vann vi mot LEAH i söndags med 2-1, vilket jag inte trodde om jag ska vara ärlig! SÅ det kändes superskönt med vinst!

Nej nu måste jag fortsätta om jag ska kunna något imorgon..

Kramar!

Kommentarer


hanna teeegin

du vet att jag saknar ju dig :( jag tycker att vi ska hitta på något snart, något roligt och lite speciellt, det vore skoj för jag saknar min efterlängtade bruna och jätte fina syster :) kram danutta ;D (L)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)