this is a song to the ladies..

Kom nyss hem från träningen, som gick bra förutom den jäkla snön! Jag vill absolut inte ha mer snö! Nu vill jag ha vår så det sen kan bli sommar! O herregud så många utropstecken 8) Men det är liksom så jag känner just nu.. !!!
Just nu medans jag skriver detta ''arga'' inlägg eller vad man nu kan kalla det, så lyssnar jag på min favoritlåt just nu! Fast jag vet inte om den är så passande att lägga ut i min blogg... Haha, det låter lite fel men man vet ju inte vilken ålder det är på de som läser min blogg :) Kanske gör det endå :D haha bra Sara!
Jag måste duscha snart för jag har grus i håret! Inte så fräscht, nech. Så det blir en riktig skrubb för mig ikväll! :D
OCH imorgon är det fredag och det är najs, för då ska jag på filmkväll hos fredrik (vilket är sjukligt trevligt eftersom vi alla inte har setts på typ aslänge!) och bara chilla.

vad har ni för planer för helgen då? :D

bild i repris,jag orkade inte leta efter en! Lev me't!

Kommentarer


Hej! Jag lottar ut två foundations, kommentera bara inlägget med "jag är med" så är du med och tävlar! Glöm inte att skriva mailen bara! http://mmeeli.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-foundation.html


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)