Sara gillar inte att plugga...

speciellt matte som hon inte direkt är duktig på..! Och det blir ju bara bättre för jag har samlat på mig typ 1000 läxor att göra.. Två häften + typ två läxor! Jag börjar känna att mitt betyg står på spel (ni som inte kommer ihåg så har jag ett svagt G i matte...) så jag måste skärpa mig för snart är det försent.. Jag frågade min lärare Eva om jag kommer få IG och då typ frågade hon varför jag tror det och så sa jag att jag har ju inte lämnat in typ någon läxa och så går det typ sämst på alla prov (jag fick precis godkänt på det senaste provet vi hade) och så babblade hon om en massa som jag inte hörde.. OMG jag vill inte ha ig :( Jag har klarat mig alla år utan att fått ig, men nu... aja, nog med emo snack.
Idag känner jag mig också ovanligt glad! :) Gör inte ni det? Det är nog vårkänslor :) det typ bubblar i magen och jag ler typ hela tiden, haha! Säg att det är någon mer som känner så, annars får jag nog söka hjälp ;)

Idag hade vi också biologiprov på Genetik. Det gick väl sådär antar jag. Jag trodde att jag skulle kunna mindre, men jag kan inte säga att jag kunde allt för jag skrev inte på allt heller. Som typ det där med blodgrupper och man skulle typ kolla ett faderskapstest.. Då stod det bara still.. Och när Yngve frågade hur det gick så sa jag att jag inte hade gjort den och att vi bara gjort det en gång och att jag inte hade fattat då heller, och jag tror att han förstod. Jag får väl hålla tummarna, eller hur!
Senare ska jag åka på träning. Vi tränar på grus, inte riktigt min favorit haha! Helst tränar jag ute på konstgräs som vi gjort nu ett tag, men senaste kanske var sista jag vet inte? Jag behöver träääänaaa, plus att vi har match på söndag och jag kommer vara den enda med sämst kondition. Kommer typ bli trött och få byta hela tiden.. Men men vad ska man göra när man varit sjuk två veckor.. Åååh ångest!

Nej nu ska jag fortsätta med matten så jag blir klar någon gång, hejsvejs!

kram!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)