Måndag, ny vecka

Måndag idag och jag var helt slut imorse eftersom vi ställde om till sommartid igår och får därför sova en timme kortare! Pappa väckte mig klockan tio i sju så jag hade bara st'ngt av alarmet och somnat om.. Därför hann jag inte riktigt fixa mig idag så jag hade en tjocktröja med något rött typ läppglans eller vad det kan vara och inget smink.. Fast det var rätt skönt endå att gå helt ofixad, jag gillart! Jag fattar verkligen inte de som sminkar sig och fixar håret varje dag, varje vecka!? Det skulle jag inte klara av.. Tänk vad mycket pengar som går åt till smink..
Nu lite senare ska jag dammsuga huset för jag är så jäkla duktig (eller inte, jag måste) och göra klart matten, ja samma som jag tjatat om sen i fredags.., och träna på so:n för vi har prov på onsdag på första världskriget. Herregud, den här veckan kommer inte bli chill! Förutom imorgon för då har vi pedagogiskeftermiddag, det betyder att vi slutar efter lunch, inga fel!

Jag bloggade förresten inget i helgen eftersom jag var hos Hanna hela helgen (bilder kommer kanske senare idag om jag hinner)! + så hade vi match i söndags mot Syrianska som vi förlorade med 2-1, men de spelade inte direkt så mycket fotboll om jag säger så.. Så vi vann på spelet, de fick bara mest mål..

Vi hörs kanske senare, kram!

EN gammal bild från när jag var blond!

Kommentarer


Vi har inte prov, vi har läxa bara :)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)