Hapiness

Kom precis hem från linde, badade med Sofie och efter det käkade hamburgarem, mums!
Idag i skolan hade vi elevensval, och jag och Daniella fick vårat förstahandsval som var Photoshop! Vi fick låna kameror och så skulle vi ut och fota porträtt. Det gick väl bra när jag tog på Daniella men när hon skulle ta på mig så kunde jag inte vara seriös.. Jag gillar inte att bli fotograderad så det blev en del oseriösa, haha Näsby! Sen nästa gång så ska de prata lite om photoshop och sen får vi redigera! Det är riktigt roligt!

Nu funderar jag på att städa lite på mitt rum för det är massa saker överallt.. Sen ska jag nog dra på en film och sticka lite så jag blir klar nångång. Jag funderar även på att försöka lägga mig tidigt ikväll eftersom jag varit trött varje dag den här veckan plus att det är nationella imorgon! Det är laboration i Biologi.. De som har gjort den säger att det inte är svårt, men man kan ju aldrig vara säker.. Håller tummarna ialla fall!

vi hörs imorgon, pusshej!

gammalbild

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)