I´m happyyyy

Hejsan! Kom på att jag inte skrev hur det gick på provet igår! Och gissa! Jag klarade det!! Jag är verkligen superglad att jag äntligen får köra överallt, och jag åkte faktiskt till Eve igår när jag kom hem, haha!
Jag var så jäkla nervös när jag satt i väntrummet och läste lite i böckerna, men det var en kille där som skulle göra kunskapsprov för B-körkort( alltså bil) och fick sms HELA tiden! Dessutom hade han leveransrapport så det plingade galet mycket.. Sen vart jag nästan ännu mer nervös när jag fick gå in och sätta mig vid datorn! Mina händer skakade så jag hade svårt att klicka på rätt saker.. Och det var ju inte bättre av att det satt en rätt så söt kille bredvid mig ;) Men jag klarade provet, och jag höll på att krama tanten som var därinne när hon sa grattis! Fast mitt körkort är inte det vackraste.. Inte bilden iaf.. Jag satt helt stel inne i fotoautomaten och blixten var rätt så stark faktiskt (och jag som hatar att vara med på kort..) Men det är väl sånt man får leva med I guess..
Som sagt så åkte jag till Eve det första jag gjorde när jag kom hem, och vi satt i hennes lilla hus och pratade om allt möjligt. Så bestämmde vi att jag ska med henne till Öland IDAG. Så jag packade grejer imorse. Ska bli så roligt eftersom jag bara varit i Finland under sommaren, och nu åker jag iväg med en utav mina bästa kompisar.
Sen när jag kommer hem så ska jag åka och sova hos Sofie och kolla på deras nya lägenhet. Och så vill jag åka och sova hos Daniella (ddaniellaa.blogg.se) och kolla på deras nya hus också! Haha Alla mina kompisar flyttar i sommar :)

Sen har jag märkt att mn Mp4 är borta.. Hoppas på att jag har glömt den hos Hanna eller att den ligger här hemma nånstans jag inte vet.. För jag vill inte att jag ska ha tappat den på bussen hem i fredags.. Hoppas att jag hittar den i alla fall.. :/

Okej, det här vart ett lite långt inlägg, men hoppas ni orkar läsa (inte för att ni måste men haha)

Min lillebror kom precis och drack vatten ur en urgröpt gurka...? Haha.. Knaspojken :)

Kommentarer


sv: okejokej, nice! får kika in där någon dag då! :D


hahha härlig lillebror du har!!


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)