crucify the dead

Hejsan allihopa!
Här sitter jag och lyssnar på musik och ska snart lägga in bilder på alla saker jag köpte i Örebro i fredags!
Jag duschade för några minuter sen för sen klockan 3 drar vi till örebro igen för att handla lite och så ska ju jag göra prov! Jag känner faktiskt att jag är redo att göra det! Sofie gav mig lite tips, och de hjälpte. Nervositeten kommer väl senare när jag är där och ska göra provet.. Sen ska jag ju ta kort till körkortet också. Både Eve och Sofie har sagt att det är en jätte ljus blixt och jag som har lite känsliga ögon (enligt mig själv) så kommer det nog kännas efteråt..!

Senare ikväll får jag se vad jag gör. Om jag klarar provet så blir jag garanterat super gladast i världen och firar lite, annars glor jag väl på simpsons och deppar haha! Hoppas väl på det första ;)

Men nu ska jag lägga in lite bilder!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)