min blogg ligger öde och tom..

Idag hade vi första nationella provet i svenska. Och det gick väl sådär... Jag kunde ha gjort bättre, men tiden räckte inte riktigt till. Får väl göra lite bättre på torsdag då man ska skriva uppsatser... Som tur är så får man ha något att äta, jag ska nog ha nötter, vindruvor och torkade frukter. Låter inte helt fel nejnej!

Jag fick en ny mobil förut också, en xperia x1. Den har kostat typ 7000 men min pappa fick köpa den för 800! Helt sjukt! o:

Men nu hinner jag inte skriva mer, jag ska träna om 45 min och jag måste byta om! jag får se när jag skriver igen, kan dröja en vecka till.... Men jag försöker, det är bara så sjukt mycket i skolan just nu! Ni andra som går i nian förstår.  Just ja, jag fick vg på engelska muntliga redovisningen + skriftliga så jag fick ett vg i helhetsbetyg! woohoo! Jag som var jättenervös för att prata engelska för hela klassen, och så säger min lärare att jag är duktig på att prata engelska! hhaha, jag som aldrig pratar engelska på lektionerna.. ska kanske börja göra det nu om jag ska höja mitt VG till ett MVG

kraam!


glad cheey!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)