jag hatar att vara sjuk!

Hostar hela tiden och snorar, inte roligt nånstans! Men jag ska till skolan imorgon för vi ska dansa på idrotten och trä'na lite tills på tisdag då vi ska till storå och dansa med de andra niorna. Det ska faktiskt bli roligt, men jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig..? o; Tar nog något bekvämt och inte för varmt, som tights!
Idag vaknade jag klockan åtta av att mobilen ringde. Sen kunde jag inte somna om så då kollade jag klart på Nätknäpparen. Den är så mysig, jag älskar vinterskogen med massa godis! Sen kollade jag på 102 dalmantiner den är också lite rolig faktiskt, älskar slutet när Cruella Devil blir en bröllopstårta haha!
Igår natt kollade jag på Landet för länge sedan. Jag grät jätte mycket när hans mamma dog! Han är så söt. Fast sötast är nog Petri(?).  Om jag skulle vara någon av ungarna så skulle jag nog vara ceera. Hon tror att hon är tuffare, starkare och alltid har rätt, även om hon inte är det. Lite som jag, fast jag är stark psykiskt.

Idag ska jag nog städa lite på mitt rum och göra matte och kanske svenska. Sen sa mamma att jag skulle sälja lite toapapper till grannarna så jag får det gjort med. Igår lyckades jag sälja för 1100 kr! På typ fyra köpare! Pengarna går till lagets Spanien resa! Åh gud vad jag längtar. Älskar att vara utomlands.

Funderar på om jag ska ta en liten kopp te eller kaffe eller varför inte oboy, och sen dra på en film och plugga... Låter inte så kul (men jag tror jag ska spela Ratchet and Clank istället haha)

Hejsvejs!

Kommentarer


Krya på dig!


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)