hur kan en levande varelse dofta så jäkla gott?!

Idag hade jag planer för vad jag skulle göra, och i sista minuten så vart det inte alls som planerat.. Istället åkte jag hem och städade.. Och nu vet jag inte vad jag ska göra.. Drar nog på en film (SOM VANLIGT!) och är vaken tills jag inte kan röra på kroppen.
Jag vart ''klar'' med min kjol idag, men är nog tvungen att göra om lite eftersom jag var tveksam på om jag skulle få på mig den för mina jäkla feta höfter! Så då måste jag vänta två veckor innan jag kan göra klart den och det känns förjäkligt! Men så är det ibland..
Imorgon ska jag med syster och mamma till linde på något.. det enda jag vet är att man kan köpa böcker riktigt billigt.. Så det blir mina planer för lördag. Resten av lovet går typ åt till att vara med Hanna, Daniella och sälja topapper och new body, KOM OCH KÖÖP!, sen kanske jag åker till Johanna eftersom hon fyller år den 25:e.

Nu orkar jag inte sitta här längre så jag säger godnatt!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)