Tired..!

Träningen idag gick väl inte sådär superbra.. Var rätt så taggad på träning tidigare idag, men det verkade ha försvunnit någonstans.. Så det sög nästan, och det blir ju inte bättre när vi har match imorgon!
Käkade direkt när jag kom hem då jag var super hungrig, och nu fastnade jag här haha. Men ska väl snart dra mig vidare till duschen sen sängen. Och då blir det läsning! Har snart läst ut Ego Woman (eller jag har ca lite mindre än halva boken kvar, men det går nog fort att läsa!) så jag är rätt taggad på att börja läsa en ny bok! Ego Woman är riktigt bra så den rekomenderas. Efter den så vet jag inte riktigt vad jag ska läsa, får väl ta någon av böckerna som bara stått i bokhyllan några år utan att jag läst dem.

Kanske tar kort på det jag köpte idag, annars gör jag det imorgon!

Puss och godnatt allihopa!

Kommentarer


Hallöj :) hoppas du får en bra onsdag! ;D


Jag är med i en fototävling och skulle bli så glad om du röstade på min bild och som tack får du en länk :D



rösta här----> http://tavling.idg.se/pc-for-alla/sommar2011/pafageloga-0




---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)