This is gonna be a good life

Körde lite extra på träningen idag, och det kommer nog kännas imorgon! Jag hade ju redan träningsvärk i magen och så gjorde vi situps och en massa såna saker! Fast det är ju ett gott tecken att ha träningsvärk right ;) Stannade kvar när vår träning och kollade på Hanna och grabbarna som tränade Ultimate! Sen när de var klara så snackade vi lite, puss gumman ♥
Sen drog jag till tempo och köpte ost och tacos chips, och då väntade ju såklart lite tacos på mig när jag kom hem! :D Mums! Propp mätt efter en och en halv, ovanligt när jag brukar trycka i mig två och liksom kunna äta en till nästan o;
Nu är det duschen som gäller, sen kolla vad garderoben har att erbjuda, packa ner datorn så jag får med mig allt imorgon och sen sängen :) Läser nog kanske lite innan jag sover!

Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon :) Puss allihopa!


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)