Puh..!

Kom in för en stund sen från min lilla springtur! Gjorde lite extra träning med sit-ups, upphopp och en annan magträning. Så snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon (när jag redan hade sjukt ont i låren..!) då det är träning.
Imorgon ska ju jag och Daniella in till stan också och kolla på Kenza! Om vi ser henne, haaha, det kanske är jätte mycket folk :o Garanterat..! Men sen samtidigt så ska jag leta om jag kan hitta några snygga linnen, lite större som inte sitter så tight :) Hade tänkt ha på mig shorts imorgon, fast ett par svarta tights om det skulle bli lite kyligare, sen kanske min stora XL Guns´N Roses tröja och sen min kofta över, får väl se hur det ser ut imorgon haha ;)
Men vi hörs imorgon, puss hej!
Gammal sommarbild!

Kommentarer


sv: hahha, men den bilden är rätt ful på alla oss tre ;)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)