Moves Like Jagger - Maroon 5

Hejsan!
Idag i skolan hade vi klasskamp! Och det gick riktigt bra för min klass i rätt många grenar faktiskt. Så får vi se om vi fick tillräckligt poäng för att komma i toppen. Jag var med på en hel del som, hälla vatten i en hink, kropp mot kropp, frisbeegolf, skottkärran och sen när man ska gå på drickabackar en sträcka utan att nudda backen + en massa mer! Jag fick köra skottkärran tre gånger så när vi var klara med det så var jag helt slut i armarna och i magen. Och jag som redan hade ont i ryggen p.g.a min mensvärk...
De hade sagt att det skulle bli regn idag, så jag tog på mig tjocka mjukiskläder och tog inte med ett par shorts. Tror ni det kom nå regn?! Nej! Så jag fick gå runt hela dagen i tjockiskläder och svettas som en gris.. Det var ju inte speciellt kul när dagen var slut och man fick gå lite extra snabbt till bussen ör att hinna, och det var typ fullt.. Så jag satt på golvet och tänkte att nu dör jag (av värmeslag dårå) Men jag hade tur för på busssen hem så var det iskallt! Sen så var det två tanter som somnade :) Det såg lite kul ut, för den ena hängde med huvudet, NACKSPÄRR?, och den andra sov med öppen mun. Mysigt! :)

Nu ska jag snart ta mitt pick och pack och dra till Linde där jag ska hämta min nya moppe! :D Sjukt spännande! Det är en TGB Cobra, så sök på det så får ni se hur den ser ut ;) Ett riktigt åk, haha.
Fast först ska jag nog käka, för jag har bara ätit typ 2 korvar idag :o

Ha det bra!





Slänger upp en riktigt härlig låt också! En utav mina favoriter just nu!


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)