Jag vet att sen faller allt på plats

Halloj alla vänner! :)
Kom hem för en stund sen och då tog jag mig en kopp te och drog igång datorn, ovanligt right? ;) Så nu lyssnar jag på lite musik och kollar runt lite på Facebook. Sen ska jag nog blogga lite mer hehe.
Idag i skolan hade vi först en "Föreläsning" eller vad man ska kalla det och sen fick vi ge oss ut och fotografera orden glädje, mod, utveckling, trygghet, verklighet. Alltså så skulle vi ta kort på något som hade ett samband med orden :) Om ni förstår vad jag menar ;)
Sen efter det så slutade vi! Riktigt skönt med tanke på att jag har världens träningsvärk i Bl.a låren och magen.. Men jag ska nog endå ut och springa en sväng ikväll. PE sa att jag skulle springa 5 km, och det är ungefär ut till vägen och tillbaka 5 gånger. Får se om jag gör det eller bara springer en liten tur, haha! Ska nog föra lite "dagbok" och se resultaten (om det blir några!), fast inte på bloggeen. I såfall blir det i min dagbok som ingen får läsa. Kanske delar med mig lite av dem senare när jag känner att jag uppnått mitt mål, fast jag har inget riktigt mål.. Bra jobbat Sara!
Pussar och Kramar!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)