Snart så..

Om inte alls många dagar så åker laget till spanien! Daniella och jag åker en dag tidigare än alla andra, och det ska bli så jäkla skönt! Vi ska träna varje dag någon timma plus lite på stranden. Sen resten av dagarna så får vi göra vad vi vill. Så då ska vi väl åka till Barcelona någon dag. Det är första gången Daniella är utomlands och det är med mig, perfekt eller hur! Den tjugonde april så ska Daniella och jag till örebro för att handla grejer som behövs i spanien , plus att jag är i stort behov av finnmedel! Mitt tog slut för flera veckor sedan och efetr det så har hela mitt nylle smyckats av finnar.. Fast jag vet inte riktigt vad jag ska köpa för finnmedel, något förslag på något som fungerar? Tacksam för svar :) Snart är det ju påsklov också! Bara en vecka kvar! Det finns många bra saker men även dåliga saker, men det tänker jag inte skriva här.. Vissa förstår säkert endå. Men det ska iaf bli skönt med lite ledigt från skolan. Eller ja riktigt skönt! När Den oändliga historien slutade så satte jag på min favorit film! Bekännelser om killar, kyssar och katter! Den är riktigt rolig och att det är snygga killar med är ju ett plus, haha! Aaron johnson och en annan som jag inte vet vad han heter. Får väl ta reda på det. nu ska jag gå på toa och sen ska jag plugga klart till provet, herrejesus håll tummarna för mig imorgon!!! swim like a fish in the water

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)