Skolan

Just nu sitter jag i skolan och spelar lite kort och väntar på att bussen ska komma så jag får åka hem och äta maat! Ja är verkligen superhungrig och trött på skolan! Jag orkar inte skolan, och jag har gått och trott att det är påsklov nästa vecka, men det är en vecka kvar! Och vi har nationella på onsdag i enelska och det är uppsats och jag kommer inte klara det! engelska är inte min sak, och inte inte att skriva heller.. Men jag får väl läsa lite engelska texter innan (fast det kommer aldrig hända men endå..) Eller så pratar jag med mamma som går på engelksa kurs och skriver texter ofta. Idag ska jag dammsuga och plugga lite matte eller något vettigt.. Det är något möte om spanien ikväll men jag tror inte att jag orkar/hinner ikväll.. Det är typ fullt upp hela veckan förutom fredag typ, och jag som ville ha en chill vecka för jag är så trött, men nejnej! Det är fullt schema både i och utanför skolan... Jag behöver en riktig paus! vad ska ni göra idag då? :) pussar och kramar!

Kommentarer


supersöt blogg:)

har du gjort designen själv?


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)