puh!

kom nyss hem från träningen (som var på gräs,woho!) och jag är helt slut! Jag cyklade idag igen eftersom det var så sjukt fint väder ute, men jag hade motvind både dit och hem så det var lite jobbigt, men ett plus är ju att jag fick extra träning! ;) haha!
Snart så ska jag väl duscha och äta något smaskigt. Efterdet så ska jag packa min väska, ska ju till örebro med danni imorgon och shoppa och fika så det blir lite mys :) Jag ska handla lite inför spanien som t.e.x en bikini som kan vara bra att ha. Alla mina är försmå, iaf överdelarna, och hur kul är det att ha lila trosor och blå och vit överdel??? Sen ska jag väl handla lite somriga kläder! :)

Kramar!

Kommentarer


gå in på min blogg och rösta på dagen sötis! tack på förhand kram hanna.


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)