pluggar

Hallojs! just nu så kollar jag på den oändliga historien och rensar i lite lådor, men jag ska snart göra lite kemifrågor, eftersom vi har prov imorgon.. Jag har typ inte lärt mig mycket så jag vet inte alls hur det kommer att gå imorgon.. Lite nervös faktiskt. vad har ni gjort i helgen då? Själv har jag haft match i fredags mot LEAH som vi förlorade med 6-0.. och sen följde Daniella med mig hem och sov här. Vi gjorde mat när vi kom hem och sen skulle vi kolla p. film men ljudet på icefilms funkade inte så vi sov istället. Sen igår så städade jag mitt rum och bytte sängkläder och gardiner, så nu är mitt rum rent och fräscht! Fast jag ska nog tända lite doftljus sen så det luktar gott! Nu har jag fixat internet i min mobil som jag försökt med så länge så nu kanske jag bloggar lite mer. Nej nu dör hästen i filmen så nu ska jag kolla vidare! :( Är det någon av er som sett Den oändliga historien? :) Kanske skriver senare hejsvejs!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)