Mat kanske?

Kom på nyss att jag inte ätit något sen jag kom hem vid tre ungefär! Inte konstigt att magen kurrar som jag vet inte vad :) Har nyss gjort lite tester på datorn och blev godkänd så nu är det EN sak kvar innan det stora provet, omg!
Idag på nationella så gick det väl sådär (det enda bra var att jag hade godis och cola med mig typ) för det var typ asdryga saker man fick välja mellan..! Typ skriva om hur man håller kontakten med människor överallt i världen eller kärlek/vänskap i andra lände r typ... Kul.. Jag skrev iaf om det sista och det vart typ som en berättelse eller vad jag ska kalla det. Man får väl hålla tummarna, som jag alltid säger typ hahha!

Snart ska jag nog ta mig något litet att äta och kolla på New moon, kollade klart på Twilight idag, för jag har ju som ett litet ''marathon'' haha! Eller vad man ska kalla det :)  Det skulle ju inte vara fel att ha en egen Edward Cullen eller varför inte Jacob?! 8) Smaskens på dem iaf :D

Imorgon är det tråkig, lång, dryg, superjobbig torsdag.. Jag hatar torsdagar! åååh!

bild i repris på söt chey

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)