Lördags städning på G!

Håller på och fixar lite i mitt rum, rensar och ska flytta in ett nytt skrivbord och sen ska jag nog damma riktigt rejält!  För mitt rum är så sjukt dammigt.. Jag är inte så jätte duktig på att städa riktigt ordentligt så det blir ju lite dammigt.. Får väl se om jag hinner klart idag eller om jag får fortsätta imorgon.. Jag måste förresten kolla också om det är träning imorgon annars skulle jag vilja åka in till örebro och shoppa! Jag behöver in på apoteket men minns inte riktigt vad jag behöver därifrån och sen kanske kolla efter några nya hörlurar så jag inte behöver släpa med mig mina biffiga Skullcandys överallt haha! Jag fick ju pengar på kortet för några veckor sen och så hoppas jag att mamma lagt in pengarna jag ska få för att jag städade Adams rum för ett tag sen. Eller så väntar jag tills jag får pengar igen och går på en riktig shopping tur! Aja, jag får väl se om jag kan få med mig någon :)

Nu ska jag fortsätta i mitt rum, hörs kanske senare, kram!

Kommentarer


Ska vi följa varandra på bloglovin sötnos ?=) kram <3


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)