ååååh

jag orkar inte blogga mer idag än att skriva lite kort (därför kommer inga bilder på mitt hår men de kommer förmodligen framöver!) Idag i skolan mådde jag piss, med huvudvärk och bara allmänt dåligt humör.. Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk (IGEN) eller om det är mens som spökar?? Iaf så ska jag lägga mig i sängen och ta det lite lugnt nu och kolla på nån film eller läsa. Hoppas att jag mår bättre imorgon, då jag dessutom har HK prov! Jag vet inte riktigt om jag är så himla säker på allt men håller tummarna och de som gjort provet säger att det inte är svårt så jag går lita på dem.  När jag kom hem idag så satte jag mig direkt och gjorde klart HK frågorna till provet, och jag vart inte klar förrns sex ungefär så jag hade en del frågor att göra. Jag känner att det här inlägget inte är så himla positivt så jag slutar skriva nu. Är inte direkt på blogg-humör, och så hör jag mobilen plinga nere på mitt rum så det är antagligen någon som vill mig något så jag ska kolla det.

Ha det bra!

Kommentarer


sv: jarrå, ditt badrum är steeek!


var positiv <3 <3 <3


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)