Angus, Thongs and perfect snogging!

Halloj allihopa!
Just nu kollar jag på extra material på Angus, Thongs and perfect snogging. Sjukt bra och rolig film, plus att super snygga Aaron Johnson är med! Kommer lite heta bilder på honom sen. Han är min man, han ska jag gifta mig med! Åh han är så snygg!
hahah, okej nog pratat om honom nu (:
Idag vaknade jag vid åtta! Helt sjukt faktiskt, men jag har somnat tidigt varenda dag nu i helgen så inte så konstigt. Jag har typ städat på mitt rum, för det behövdes verkligen + städade jag garderoben med! Den såg ut som crap om jag säger så (; Sen vart jag lite film sugen så jag gjorde lite matte men jag viste inte hur jag skulle räkna så då slutade jag. Lite senare vet jag inte vad jag ska göra, hoppas att jag tar en springtur som behövs! much!
Nu ska jag kolla vidare

bye! (:



Nu lite bilder + ett litet klipp från filmen, enjoy!! (kolla in min snygging!!!!!! GOSCH)




och klippediklipp


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)