..you confuse me

Dagen har varit både bra och dålig. Praon gick helt OK och jag var inte så trött som jag trodde jag skulle vara. Sen hänkade jag med Danni hem ist för att stanna kvar till typ fyra, hehe. Hos D gjorde vi smoothie och kollade på film! Myysigt. Behövde vara social. Sen kom anders och hämtade mig och sen hemma satte jag mig här och kollade klart på filmen och drack kaffe med pepparkaka. Fast halva kakan ramlade ner i kaffet och blev gletig.. fast gletig är nu inget ord men jag hittade inget ord som passade, så jag använde fantasiin och  kom på ett eget..
Nu är jag lite deprimerad som ni kanske märker, bara för att jag är förvirrad sjukt... Men vi får väl se vad som händer men man hoppas på det bästa, right?
Har i alla fall en låt som piggar upp mig lite, härlig låt måste jag säga!


Imorgon blir det prao igen och senare blir det träning i Rockhammar!
Och snart ska jag sova för imorse var jag typ död, haha!

bye..

Kommentarer


Okej! :)

Jag frågade pappa igår, men fick inte..

jag tror att han inte vill att jag ska bli som mamma, med tatueringar, kort hår, piercingar & skit, det är lite tråkigt


sv: haha okej ;p


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)