Mys-Fredag!

Nu sitter jag på mitt rum med massa tändla ljus omkring mig, riktigt mysigt! Och gott luktar det med. Klockan är bara 6 min över åtta men endå är jag sjukt trött, galet! Just nu kollar jag på nått polisprogram, för det var dryg reklam på 4..
Är det någon som har nån favorit än? Inte jag iaf.. Finns väl nån som är bra, fast jag har inte kollat så mycket på idol, typ 3-4 gånger (: hihihi. Antar att jag tröttnat på idol :P Likadant med melodifestivalen.. :D Det har liksom blivit så uttjatat med åren.
Om det inte är något bra på tv ikväll så ska jag nog kolla på en film (: Om mitt ps2 vill funka.. -.- Fattar inte, vissa filmer går inte att kolla på? Det är lite drygt om man ska kolla på någon jättebra film, och sen funkar det inte.. Men jag ska typ ta Amandas dvdspelare :D (Y) Tummen upp!
Jaja, lite kvällsuppdatering, kanske lägger ut något lite senare (: kram!

lite småått söt! (:

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)