Kväll

Nu börjar det bli dags att göra sig iordning till sängen. Jag sitter här och äter knäckemacka med juice (: mums!
Sa till mamma idag att jag vill klippa mitt hår och raka sidecut! Så jäkla häftig frilla att jag måste skaffa och se om det är bra (: Hoppas det inte ser för konstigt ut ;) haha
För alla som inte vet vad sidecut är så kommer en bild nu:

Fast jag vill inte ha lika stor som hon på bilden, men vist är det snyggt?! :D
Sen ska jag ju färga håret med och det blir väl svart eller brunt ;D
Jag tog en bild för att försöka se lite hur det skulle se ut med man ser inte så bra men ni kan få se den endå :D

Så jag kommer nog få en liten makeover, right?! ;)
Nu ska jag duscha hejdå :D!

kraaam <3

Kommentarer


hey bruden! var med i dagens blogg!:D


3 finalister är utsedd! är du en av dom? :)


3 finalister är utsedd! är du en av dom? :)


3 finalister är utsedd! är du en av dom? :)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)