Hejsan!

Tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag börjar göra mig iordning för sängen. Jag är i stort behov av att sova just nu känner jag. Plus att jag fick min mens igår... Mensvärk är verkligen inte roligt men tur att jag har mina tabletter! Jag värmer nog en riskudde och lägger den på magen och lyssnar på musik + läser min bok. Låter mysigt, right?!
Imorgon är det torsdag och efter skolan ska jag nog städa mitt rum! Det är alldeles stökigt och massa kläder ööver allt på golvet, i sängen på stolarna till och med under min byrå? Illa... Fast jag gillar när det är lite stökigt. Mysigare liksom. Men nu börjar det bli trångt i sängen så.. Plus att nu har jag en hund och en katt sovandes i sängen. De är så söta! :)
Vad ska ni göra i helgen då? Jag har inte planerat nånting! Blir väl en kväll hemma framför tvn, soom vanligt. Men om det är nån som vill hitta på något så kan ni ju skicka ett sms :) Då blir jag glad.
Nu kom jag på idén att ha spa kväll i bastun någon dag! Härligt med värme, bodyscrub och sen bodybutter! Åååh, skulle inte sitta fel nu! D:

Vi hörs! (:
en bild på mig och Johanna från förra året i Finland, för att hon är Grymt saknad och jag tycker att vi ska ses snart! <3


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)