Dum av dig

Idag vaknade jag vid nio och kunde inte somna om! Kanske mina nerver som spökar, hihi! (:
Tog ut hundarna för en stund sen och märkte då att det snöade/regnade! Nu regnar det mest.. Hoppas inte att det regnar ikväll.. ;( Eller imorgon!
Senare idag ska jag på träning, fast jag skulle egentligen inte träna idag för päronen jobbar men Jossans mamma hämtar mig, så jag tränar endå! :D + så måste vi ju träna massor om vi ska följa med till spanien nästa år! Najss! Då måste jag träna så jag får en fin bikinikropp! :O Vilket jag inte har nu.. Det finns så mycket jag vill göra;
- ta hål i naveln med Danni
- FÄRGA MITT JÄVLA HÅR
- få mitt moppekort så jag slipper cykla överallt och få det gjort!
och massa massa mer!
Sen längtar jag sjukt till lovet för då vill jag göra en massa saker, inte bara sitta hemma som jag brukar göra! Jag och Danni ska kanske göra något på halloween och sen vill jag åka till Johanna och typ träffa folk! :D Så om nån vill hitta på nått så smsa :) Men nu har jag inte gratis sms, men jag ska fixa inom kort, för jag klarar mig inte ;) Så om jag inte svarar så vet ni nu varför! SÅ ni inte tror att jag dissar.
Jag vill ladda ner en massa musik också men jag orkar inte göra det nu :D haha, lat? Jodå ;)
Igår gjorde jag inte alls mycket. Jag var ju ensam för amanda hade en kompis här och adam var hos kusinen och alla andra jobbade, så jag satt här och kollade på tv.. Ovanligt??? nä, inte ett dugg..! Fan måste ut och träffa folk! :P
Fast mycket onyttigt åt jag inte, två våfflor och en liten bit choklad? Bra Sara! Jag ska försöka att inte äta så mkt onyttigt om jag ska lyckas få min bikinikropp till spanien ;D Men jag kommer garanterat äta onyttigt endå... Typ pizza och sånt.. *suck*
Idag mår jag bra faktiskt! :D Visst, magen gör väl lite ont men jag tror att jag ska få mens idag och sen pirrar det lite i magen! :) Men annars mår jag helt prima :D

Jag vill åka till örebro och köpa nya vinterskor för mina uggs har börjat ge sig.. På ena skon har sulan nästan slitits bort helt! Fast det är bara på ena sidan vid hälen ungefär så jag får jätte ont i foten när jag har dem! SÅ nu går jag runt i ett par dojjor som är typ 2-3 storlekar försmå så mina tår tar i! x) Fast jag har ju en hel del andra skor men jag har inte orkat byta.. Lat som sagt..
Sen vill jag ha en ny jacka.. För mina tre typ EXAKT likadana jackor är jättekorta i midjan sen ser man ut som en köttbulle i den :) snyggt, jao!

Men nu ska jag lägga fram alla fotbollsgrejer så slipper jag springa runt som en virrig höna sen, heejjsvejs!

P.s skriver kanske senare om jag hinner! :)


Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)