Ingen rubrik

Hej där!
Just nu så lyssnar jag på musik och håller på att städa mitt rum fast det går väldigt långsamt. Haha! Mitt vita bord ska läggas under sängen tills knaspojken har städat sitt rum, som ser ut som jag vet inte vad!,för då ska han ha det på sitt rum och då kommer det blir mer space på mitt rum. Tummen upp!
Senare ikväll så funderar jag på att tända en brasa och grilla marshmallows eller så blir det en lång promenix som behövs grymt så som jag latat mig på sommarlovet! o; Jag som sa till mig själv att jag skulle träna i sommar, men nejnej, så blev det inte! Istället ligger man och glassar i solen (;  Fast det var riktigt najs att bara slappna av i sommar för det behövdes! (:
Nej nu ska jag fortsätta på rummet (:
Bye

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)