Hemma

Oh, gud. Nu är jag hemma efter en lång dag på o-ringens barnpassning.... Det var Blött och sandigt, för Daniella och jag hade utelek. Fast vi va mest vid sandlådan (; haha. 
Filmen igår var jätte rolig, den hade faktiskt mer humor än man kan tro och Izabelle och jag har redan bestämt en annan film vi ska gå och se tillsamans i september tror jag det var! Jag hann köpa en tröja innan bussen hem gick också. Jag orkar inte leta efter en bild på den nu så jag kanske lägger in en senare eller så.

Det är så skönt att o-ringen är slut för jag skulle inte orka gå upp klockan sju igen, inte heller passa barn i spöregn, och jag skulle garanterat inte gjort det om det inte var för pengarna! Fast det fanns ju några riktiga sötnosar därborta! Båda barn och ungdomar, haha (;

Senare blir det att äta kyckling tror jag och sen kanske värma mig i min säng och kolla på tv/film (: Myspys(Y)

Bye


Kommentarer


Emil & Julie (L)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)