så sköönt!

Åh, inga läxor kvar plus typ inget jobbigt! Så himla  skönt. Jag blev klar med hemkunskapen idag också så nu är den ur vägen (: Bara två vanliga skoldagar med vanligt jobb kvar. Imorgon är det GYO-dag, då ungefär 15 olika skolor från länet kommer för att göra reklam för sig, så då missar man kanske en lektion eller två. Och nästa och sista veckan är det friendsdag och julavslutning.
Idag blev betygen satta! Förhoppningsvis. Liite nervös är jag ialla fall. Jag vet redan att jag höjt mig i ett so-ämne men jag kan ju lika gärna ha sänkt mig i något ämne, till exempel matte... Som inte är mitt favoritämne.. Fick ju ig på senaste provet, fast ca mer än hälften av alla elever i nian fick ig.. Gud nu skiner solen rätt in i ögonen! Idag är det också riktigt fint väder! Men kallt. Fast så ska det ju vara nu i juletider.  Är det bara jag som längtar ihjäl mig till julafton?! gaah, jag vill ha paket nununu! (:
Men jag tycker inte att det var längesen det var julafton! Det här året har verkligen gått jätte fort! Jag vet inte varför men det känns bara som det o: Och snart är det ju nyår och 2011.. det är helt sjukt, nästa år fyller jag sexton! fast det är ju ett halvår ungefär kvar, men i den här farten kanske det känns som några månader. hoppas det! :)
nej nu babblar jag på om en massa strunt. Hejsvejs!


happy face!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)