ojdå!

Såg att jag inte bloggat på en vecka! o: inte för att det hänt så speciella saker men (:
Onsdag: Bakade peppar kakor med hanna i 3 timmar! sen sov jag där och vi spelade bubble trubble i ca 7 h.
Fredag: Julafton! Först öppna paket hemma, åkte till mormor och morfar, åt mat och öppnade paket. Till farmor och farfar och åt julmat + öpppnade paket. kom hem och sen kollade jag på film.
lördag: kom johanna och vi satte upp saker som skulle upp på väggarna
söndag: kollade på film med johanna sen åkte hon hem
Måndag: hände inte så mycket, kollade på film och färgade håret, spelade en massa mario kart och vann gubbar.
Tisdag: Åkte till örebro + marieberg med pappa, kai, amanda och Danni. vad jag köpte får ni se snart. Sen vart det träning och sen hem och glo på film.

Lite kort om vad som hänt.
När vi var till Örebro så köpte jag det här;

Kjol från Indiska för 99kr.
Spets tröja från Lindex för 75kr
och en FRIDA tidning från coopforum ;D
Jag handlade för ca 250 kr. Ovanligt, jag brukar handla upp alla mina pengar!
Kläderna ska jag ha på nyår som jag ska tillbringa hemma hos Sofie, vi ska spela wii och ha roligt! :D

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske myser som vanligt och kollar på film (:

Hejsvejs!

Kommentarer


söta sara du är alltid så go, ja älskar dig också (L)


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)