10 saker du inte viste om mig


1. jag gillar att ta kort, fast jag inte är så bra på det
2. jag är riktigt slarvig och mitt rum ser oftast ut som en röra
3. många i min familj säger att jag beter mig som en bitch
4. jag gillar när folk får tjata på mig för jag hatar att göra saker på direkten, jag känner mig underlägsen då.
5. jag har försökt förändra min personlighet sen flera år tillbaka, men jag börjar inse att det inte lönar sig att inte vara sig själv
6. jag älskar att vara annorlunda och ha egna saker, därför hatar jag när nån gör likadant som mig. (som stil, musik, låtar m.m)
7. jag älskar att stå i centrum, även om jag blir generad, och hatar känslan av att ingen märker en.
8. jag har inte så många vänner, men jag är glad för det. tänk de som inte har några?
9. jag säger alltid vad jag tycker och bryr mig inte om vad andra tycker, det är också en utav mina bästa sidor jag har.
10. de senaste åren har jag haft rätt så många samtal med mina föräldrar om hur jag beter mig. Men man kan väl säga att det varit helt förjävliga år..

Lite om mig alltså.. det finns fler saker att berätta men de tar vi lite senare.
3 och 4, jag uppfattar inte mig själv som bitchig, men jag har ju inte träffat mig själv direkt.. så jag har faktiskt ingen aning om det är sant. får väl fråga min familj och alla andra om det..




bitch?

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)