Tisdag

Idag är det tisdag och det är kul, för idag slutade vi tidigt, haha (; Vi slutade klockan tjugo i två och jag har sån tur att min lillebror åker buss hem och den går klockan tjugo över två eller nått sånt! :D När jag kom hem så tog jag lite kaffe och två knäckemackor och gjorde lite matte. Sen gick jag ner på rummet och gjorde liite no, engelska och hmekunskap (: Men mer ska göras! Är inte klar med ljushäftet på långa vägar, och det ska vara inlämnat på fredag! Jag har en känsla av att jag inte kommer hinna.. ): Men försöka ska jag iaf! Idag i skolan hände inte så mycket, bara typ att Martin hade en lektion om hur man kastar... eller ja kastar och kastar, iväg ett kort från en kortlek (: jag är inte så bra på att förklara men det gör inget för jag var inge bra på det heller hah! (: Men några bra snärtar fick jag allt (; Martin skulle vara så tuff så att han skulle träffa mitt äpple med kortet och för att göra det lite spännande satte jag äpplet på huvudet, men Martin träffade bara mitt pekfinger och det gjorde ont (:
Nu ikväll funderar jag på att hoppa i sängen tidigt så jag kommer upp imorgon. För det var helt otroligt! Imorse hann jag kolla på tv på morgonen! O: och komma i tid till bussen, utan att stressa?! o: HUR GICK DET TILL? morgnarna brukar alltid vara stressiga och man nästan cyklar ihjäl sig för att hinna med bussen? o: helt otroligt (: ska testa och se om det går imorgon med (: Senare ska jag duscha och läsa min bok som är spännande (:


kramis!

Kommentarer


---Kommentera inlägget;

(visas bara för mig)